Den nya skvallerbloggen

Bara jag som får känslan av det bara är de lite mer "dyrare" hästarna och ryttarna med på headern? Och jag tror redan jag vet vem som ligger bakom den men det tänker jag såklart inte berätta, för vad är det för vits med det? Det är ingen ide med skvallerbloggar om man vet vem som står bakom, eller hur? Men vad tror ni , kommer den hålla igång? Tyvärr har den här bloggen inte hållits igång så bra som ni kanske väntat er men det har varit lite strul och vi har bytt ägare och ja just nu vet jag inte vad som händer men det återstår att se. Vem vill ni läsa om? Någon som inte vill ha något skvaller om sig själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om allt och alla!

2011-05-28 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0